Dodgers and Aaron harang close to agreement

Discussion in 'Los Angeles DODGERS' started by doyerfan, Dec 5, 2011.

  1. chris

    chris Guest

    kind of off topic, but I hope the Giants sign Harold Reynolds to become head coach or GM or something. He's so bad on MLBN
     
  2. DodgerLove

    DodgerLove DSP Legend

    Joined:
    Nov 2011
    Messages:
    6,262
    Likes Received:
    3,878
    Trophy Points:
    173
    He'll probably be the next special advisor to NedCo.
     
  3. chris

    chris Guest

    you seriously need to call up yo boy Ned and ask him what the fuck is going on lol
     
  4. DodgerLove

    DodgerLove DSP Legend

    Joined:
    Nov 2011
    Messages:
    6,262
    Likes Received:
    3,878
    Trophy Points:
    173
    I was actually going to e-mail him pretty soon, seeing if there were any opportunities for next season.

    Semi thinking about not doing that now haha
     
  5. chris

    chris Guest

    I'd still do it, fuck it lol
     
  6. DodgerLove

    DodgerLove DSP Legend

    Joined:
    Nov 2011
    Messages:
    6,262
    Likes Received:
    3,878
    Trophy Points:
    173
    haha no I know, I will. I'll probably wait until the GM meetings are over.
     
  7. SC_Ed

    SC_Ed DSP Legend Damned

    Joined:
    Nov 2011
    Messages:
    1,422
    Likes Received:
    511
    Trophy Points:
    153
    Yes! the pieces are finally coming together for a mediocrity.
     
  8. doyerfan

    doyerfan MODERATOR Staff Member Moderator

    Joined:
    Nov 2011
    Messages:
    26,713
    Likes Received:
    13,016
    Trophy Points:
    228
    He'll probably offer you a non-paid internship for 2012, but then a 200 K salary for 2013-2015
     
    VRP, chris and DodgerLove like this.
  9. DodgerLove

    DodgerLove DSP Legend

    Joined:
    Nov 2011
    Messages:
    6,262
    Likes Received:
    3,878
    Trophy Points:
    173
    hahahahahahahahaha that's all time

    Where do I sign?
     
  10. chris

    chris Guest

    because he's sooooo busy right? lol
     
  11. GoatMilk

    GoatMilk DSP Regular

    Joined:
    Nov 2011
    Messages:
    1,404
    Likes Received:
    370
    Trophy Points:
    93
    Capuano > Harang

    how does Harang get more?

    and wtf man. i still cant believe it
     
  12. doyerfan

    doyerfan MODERATOR Staff Member Moderator

    Joined:
    Nov 2011
    Messages:
    26,713
    Likes Received:
    13,016
    Trophy Points:
    228
    Harang's deal with #Dodgers official. Will earn $3 MM in 2012 and $7 MM in 2013. $2 MM buyout for vesting option in 2014.

    Fucking terrible, paying Harang 7 mil in 2013 is going to be shitty

    13 million to Harang and Capuano fucking hell
     
  13. LAFord

    LAFord DSP Legend

    Joined:
    Nov 2011
    Messages:
    8,465
    Likes Received:
    4,267
    Trophy Points:
    173
    Fuck Yeah, we don't need no fucking C.J. Wilson!
     
    doyerfan likes this.
  14. Doughty8

    Doughty8 DSP Legend

    Joined:
    Nov 2011
    Messages:
    10,213
    Likes Received:
    4,243
    Trophy Points:
    198
    As opposed to having Hiku who doesn't get run support for the same salary? I loved HiKu's time here but he couldn't catch a break and getting 2 guys who have been good and bad that is for sure isn't too shabby.
     

Share This Page